ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ
flower
ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

Μέθοδοι Πληρωμής

Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και για την εξατομίκευση των υπηρεσιών μας η FOULIFINEST προσφέρει,κατόπιν δική σας επιλογής, τρείς μεθόδους πληρωμής για την εξόφληση της παραγγελίας σας.

  • Χρεωστική – πιστωτική κάρτα : εξόφληση μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας  τύπου [Visa ή Mastercard, American Express κ.ο.κ] μέσω των υπηρεσιών της Eurobank και συγκεκριμένα του συστήματος wordline, το σύστημα ασφαλείας της οποίας είναι από τα πλέον ασφαλή παγκοσμίως.
  • Μέσω του τραπεζικού συστήματος πληρωμών- μεταφορών IRIS : Σ’ αυτήν την περίπτωση θα σας σταλεί από το e-mail της εταιρείας μας ο τηλεφωνικός αριθμός για την κατάθεση με αιτιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμό και αριθμός κράτησης σας.
  • Μέσω τραπεζικού λογαριασμού  Εφόσον επιλέξετε την καταβολή του τιμήματος  με τραπεζικό έμβασμα, θα λάβετε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ένα e-mail με όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για να κάνετε την τραπεζική κατάθεση χρημάτων. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσα από την ιστοσελίδα της τράπεζά σας, μέσω e-banking, τηλεφωνικώς ή απευθείας σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα.

Η εξόφληση πραγματοποιείται μέσω των κάτωθι συνεργαζόμενων τραπεζών.

  • GR2802603300000120201289325 - EUROBANK
  • GR7001102050000020500740202 - ΕΘΝΙΚΗ 
  • GR1401727550005755105491661 - ΠΕΙΡΑΙΩΣ

**Σημειωτέων ότι η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από πελάτη (φυσικό η νομική πρόσωπο) με τον οποίο εκκρεμεί δικαστική διαφορά.

*** ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ότι λόγω της φύσεως των προϊόντων της εταιρείας μας (χειροποίητα τυριά και κουτιά που τα συνοδεύουν) τα προϊόντα παραλαβής ενδέχεται να έχουν μικρές διαφορές από τα προϊόντα που εμφανίζονται ενδεικτικά στις φωτογραφίες του site της εταιρείας μας χωρίς αυτό  να επηρεάζει σε κανένα βαθμό τα κριτήρια ποιότητα τους.

Μέθοδοι αποστολής / παράδοσης προϊόντων 
Τα επιλεγμένα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που έχετε υποδείξει στο βήμα “Παράδοση” κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας μέσω της συνεργαζόμενης [εταιρίας courier].

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων πραγματοποιείται εντός της προκαθορισμένης -αναρτημένης ημερομηνίας παράδοσης του προϊόντος από το site της εταιρείας.   (επισημαίνεται ότι κατά την παραγγελία του προϊόντος αναφέρεται σε εμφανές η ανωτέρω προκαθορισμένη ημερομηνία παράδοσης)  
Οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να αυξηθούν σε περίπτωση αργιών.

Ανωτέρα βία: Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας η σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν μπορεί να αποδοθεί υπαιτιότητα της εταιρίας μας, η εταιρία δεν ενέχει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) και ως εκ τούτου η εταιρία μας δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση.

Πολιτική ακύρωσης / επιστροφών
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

H εταιρεία μας παρέχει το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας υπό τους κάτωθι όρους:

Κατά την περίπτωση που δεν έχει γίνει η αποστολή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο e-mail info@foulifinest.gr   ή στο τηλέφωνο +306949959688.

Κατά την περίπτωση που ο αγοραστής αλλάξει γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος για το οποίο έχει καταβάλει το αντίστοιχο χρηματικό ποσό, τότε ο αγοραστής θα πρέπει να ενημερώνει εγγράφως μέσω email το τμήμα εξυπηρέτησης info@foulifinest.gr, το αργότερο εντός 48 ωρών από την πληρωμή του προϊόντος και την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση που ο αγοραστής ενώ έχει παραλάβει το προϊόν, επιθυμεί την επιστροφή χρημάτων του.

Σημειώνεται ότι λόγω της φύσεως του προϊόντος μας, επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή χρημάτων από την εταιρεία μας θα πρέπει να τηρούνται σωρευτικά οι κάτωθι προϋποθέσεις:

1) Το προϊόν και το ειδικό κουτί συσκευασίας φτιαγμένο από ειδικό φελιζόλ και εντοιχισμένο  με παγοκύστες  που το συνοδεύει θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.

2) Για την επιστροφή των χρημάτων σας  θα πρέπει να μας αποστείλετε το προϊόν το οποίο θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο) καθώς και με συμπληρωμένο το σχετικό έντυπο (δήλωση υπαναχώρησης) το οποίο μπορείτε να το βρείτε κατωτέρω κάνοντας το λήψη.   

3) Το προϊόν θα πρέπει να κριθεί ακατάλληλο προς βρώση έπειτα από εργαστηριακές αναλύσεις πραγματοποιημένες σε αρμόδιο εργαστήριο με μεθόδους ανάλυσης διακριβωμένες από τον ΕΣΥΔ. Μόνο κατά την περίπτωση που διαπιστωθεί, με τον ανωτέρω πλέον επίσημο και διαπιστευμένο τρόπο, ότι το προϊόν είναι ακατάλληλο προς βρώση τότε και μόνο η εταιρεία θα προβεί στην επιστροφή των χρημάτων του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση οι ανωτέρω αναλύσεις θα κοινοποιηθούν στο e mail επικοινωνίας του πελάτη. Σημειώνεται ότι το κόστος των ανωτέρω αναλύσεων θα επιβαρύνει αρχικώς τον πελάτη και κατά την  περίπτωση όπου το προϊόν κριθεί ακατάλληλο, τότε η εταιρεία πέραν των χρημάτων που κατέβαλε ο πελάτης για την αγορά του προϊόντος θα του επιστρέψει και το ποσό που διέθεσε για την πραγματοποίηση της εργαστηριακής ανάλυσης καθώς και το ποσό που διέθεσε στην εταιρεία κούριερ για την επιστροφή του προϊόντος, συνοδευόμενα πάντοτε με τα αντίστοιχα παραστατικά/τιμολόγια.

Τη δήλωση υπαναχώρησης μπορείτε να το λάβετε και από εδώ.
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται εντός δέκα εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία εκδόσεως των πιστοποιητικού ανάλυσης, με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης.